2018-02-11 09:30:42, entered by englund for englund
&P257251 = CDLI Literary 000782, ex. 026
#atf: lang sux
@tablet
@obverse
1. ga-ba-ra-gu7 e2-gal-la ba-gub#
>>Q000782 123
2. dumu-nita-zu e2-zu-sze3 im-me
>>Q000782 124
3. dumu#-munus-zu ama5-ni-sze3 im-me
>>Q000782 125
4. kasz# nag-a-zu-ne di na-an-ne-e
>>Q000782 126
5. e2#-ta e3 sza3-zu na-an-gu7-e
>>Q000782 127
6. [x] su3-dam ki kal-kal-la-am3
>>Q000782 128
7. [x]-da nig2 im-da-lu-lu-un
>>Q000782 129
8. [x]-kur#-re zi szi-im-da-pa-an-pa
>>Q000782 130
9. [x] buru14#-sze3 u4 kal-kal-la-sze3
>>Q000782 131
10. [x] gim# de5-ga-ab egi-gim gu7-a
>>Q000782 132
11. [x]-mu# geme2-gim ri egi-gim ku ur5 he2-en-na-nam-ma-am3
>>Q000782 133
12. [...]-du11#-ge# bar# [x]-in#-[x]
>>Q000782 134
13. [...]
>>Q000782 135
14. [...]
>>Q000782 136
@reverse
1. [...]
>>Q000782 140
2. [...] a-szed4 sza3-ge# [...]
>>Q000782 141
3. [x x]-e dumu-ni-ra na sze3-mu-ni-in-de5
>>Q000782 143
4. [...] e# dumu ubara-tu-tu-ke4
>>Q000782 144
5. [...]-su3#-ra2 dumu-ni-ra na sze3-mu-ni-in-de5
>>Q000782 145
6. [...]-su3#-ra2 inim ga-ra-ab-du11 gizzal he2-em-szi-ak
>>Q000782 150
7. [...]-ga#-mu na-ab!-ta-ab-bala-e-de3
>>Q000782 152
8. [...] nig2# nam-mu-ra [...]-pa5#-zu szi-im-[x]
>>Q000782 153

2015-11-26 17:00:57, entered by englund for englund
&P257251 = CDLI Literary 000782, ex. 026
#atf: lang sux
@tablet
@obverse
1. ga-ba-ra-gu7 e2-gal-la ba-gub#
>>Q000782 123
2. dumu-nita-zu e2-zu-sze3 im-me
>>Q000782 124
3. dumu#-munus-zu ama5-ni-sze3 im-me
>>Q000782 125
4. kasz# nag-a-zu-ne di na-an-ne-e
>>Q000782 126
5. e2#-ta e3 sza3-zu na-an-gu7-e
>>Q000782 127
6. [x] su3-dam ki kal-kal-la-am3
>>Q000782 128
7. [x]-da nig2 im-da-lu-lu-un
>>Q000782 129
8. [x]-kur#-re zi szi-im-da-pa-an-pa
>>Q000782 130
9. [x] buru14#-sze3 u4 kal-kal-la-sze3
>>Q000782 131
10. [x] gim# ri-ga-ab egi-gim gu7-a
>>Q000782 132
11. [x]-mu# geme2-gim ri egi-gim ku ur5 he2-en-na-nam-ma-am3
>>Q000782 133
12. [...]-du11#-ge# bar# [x]-in#-[x]
>>Q000782 134
13. [...]
>>Q000782 135
14. [...]
>>Q000782 136
@reverse
1. [...]
>>Q000782 140
2.
[...] a-szed4 sza3-ge# [...]
>>Q000782 141
3. [x x]-e dumu-ni-ra na-sze3 mu-ni-in-ri
>>Q000782 143
4. [...] e# dumu ubara-tu-tu-ke4
>>Q000782 144
5. [...]-su3#-ra2 dumu-ni-ra na-sze3 mu-ni-in-ri
>>Q000782 145
6. [...]-su3#-ra2 inim ga-ra-ab-du11 gizzal he2-em-szi-ak
>>Q000782 150
7. [...]-ga#-mu na-ab!-ta-ab-bala-e-de3
>>Q000782
152
8. [...] nig2# nam-mu-ra [...]-pa5#-zu szi-im-[x]
>>Q000782 153

2011-10-10 07:43:22, entered by wagensonner for wagensonner
&P257251 = UM 55-21-334
#atf: lang sux
#link: def A = Q000782 = The instructions of Shuruppag
@tablet
@obverse
1. ga-ba-ra-gu7 e2-gal-la ba-gub#
>>A 123
2. dumu-nita-zu e2-zu-sze3 im-me
>>A 124
3. dumu#-munus-zu ama5-ni-sze3 im-me
>>A 125
4. kasz# nag-a-zu-ne di na-an-ne-e
>>A 126
5. e2#-ta e3 sza3-zu na-an-gu7-e
>>A 127
6. [x] su3-dam ki kal-kal-la-am3
>>A 128
7. [x]-da nig2 im-da-lu-lu-un
>>A 129
8. [x]-kur#-re zi szi-im-da-pa-an-pa
>>A 130
9. [x] buru14#-sze3 u4 kal-kal-la-sze3
>>A 131
10. [x] gim# ri-ga-ab egi-gim gu7-a
>>A 132
11. [x]-mu# geme2-gim ri egi-gim ku ur5 he2-en-na-nam-ma-am3
>>A 133
12. [...]-du11#-ge# bar# [x]-in#-[x]
>>A 134
$ 1 lines broken
@reverse
$ 1 line missing
1. [...] a-szed4 sza3-ge# [...]
>>A 141
2. [x x]-e dumu-ni-ra na-sze3 mu-ni-in-ri
>>A 143
3. [...] e# dumu ubara-tu-tu-ke4
>>A 144
4. [...]-su3#-ra2 dumu-ni-ra na-sze3 mu-ni-in-ri
>>A 145
5. [...]-su3#-ra2 inim ga-ra-ab-du11 gizzal he2-em-szi-ak
>>A 150
6. [...]-ga#-mu na-ab!-ta-ab-bal-e-de3
>>A 152
7. [...] nig2# nam-mu-ra [...]-pa5#-zu szi-im-[x]
>>A 153