2016-04-23 16:30:14, entered by englund for englund
&P478884 = CDLI Literary 000661 (Inanna and Dumuzi E1) composite
#atf: lang sux
@object
@surface a
@m=segment A
$ rest broken
1'.x [...]
>>Q000661 A001'
2'. iri? A [...]
>>Q000661 A002'
3'. UD x [...]
>>Q000661 A003'
4'. HA x [...]
>>Q000661 A004'
5'. x x [...]
>>Q000661 A005'
6'. x x [...]
>>Q000661 A006'
7'. x me-tesz2 x [...]
>>Q000661 A007'
8'. x x x [...] EZEN [...]
>>Q000661 A008'
9'. szul?-e? x x MU U3 x [...]
>>Q000661 A009'
10'. bur-e bur-ta [...]
>>Q000661 A010'
11'. ku6-ma-al i7?-ta? x [...]
>>Q000661 A011'
12'. MUSZ2 x x MUSZ2? x balag?-ta I? [...]
>>Q000661 A012'
13'. u4-bi-a MUSZ2 nita2? UD NE [...]
>>Q000661 A013'
14'. x ki gesz gid2 [...]
>>Q000661 A014'
15'. sag TI x MES? la2 [...]
>>Q000661 A015'
16'. tur-tur-ra? SA? A2? E x [...]
>>Q000661 A016'
17'. ki-sikil tur-ra suh mu-[...]
>>Q000661 A017'
18'. gurusz tur-ra {tug2}nig2-la2 mu-[...]
>>Q000661 A018'
19'. ki? ezem?-ma-sze3 ma-la-gu10-u3 he2?-[...]
>>Q000661 A019'
20'. ur-ra mu-un-u5 ur-ra mu-[...]
>>Q000661 A020'
21'. x x x ur-mah-a mu-[...]
>>Q000661 A021'
22'. x ur gal-la [...]
>>Q000661 A022'
$ rest broken
@m=segment B
1. x x x [...]
>>Q000661 B001
2. x x mu?-un?-de5-de5 gesztu2-ga? [...]
>>Q000661 B002
3. im-da-du7-ru im-da-du7-ru x x i-[...]
>>Q000661 B003
4. szem-bi-zi3-da im-da-du7-ru
>>Q000661 B004
5. mu-un-dub-dub-be2 mu-un-bur2-bur2-re
>>Q000661 B005
6. a im-ma-tu5 naga im-ma-su-ub
>>Q000661 B006
7. na-ma bur babbar-ra im-ma-su-ub
>>Q000661 B007
8. a {uru4}szen-dilim2 ku3-ga im-ma-tu5
>>Q000661 B008
9. u5 ze2-ba {na4}bur-ra im-ma-szesz4
>>Q000661 B009
10. tug2 dan3-na-ni im-ma-mur10
>>Q000661 B010
11. mu-un-bur2-bur2-re mu-un-dub-dub-be2
>>Q000661 B011
12. i-bi2-ni szem-bi-zi3-da [...]-mar
>>Q000661 B012
13. {na4}za-gin3 gu2-ni-a im-ma-si
>>Q000661 B013
14. murub2-bi gu2 sa-na si bi2-sa2
>>Q000661 B014
15. {na4}kiszib3 gu2-bar-ra-na im-mi-[...]
>>Q000661 B015
16. {tug2}pala3 na-ag2-ga-sza-an-na-ka bar-ra [...]-dul
>>Q000661 B016
17. {d}dur7-tur e2 ma-la-ga? [...]
>>Q000661 B017
18. {d}dur7-tur il2-la du-a KU BI? x [...]
>>Q000661 B018
19. {d}dur7-tur du5-la2-ta du7-du7 [...]
>>Q000661 B019
20. {d}dur7-tur ma-la-ga [...]
>>Q000661 B020
21. {d}dur7-tur? x x x [...]
>>Q000661 B021
$ rest broken
@m=segment C
1. x HA E x AN x x
>>Q000661 C001
2. x x x x na-an-na
>>Q000661 C002
3. du3-mu-un-banda3{da}
>>Q000661 C003
4. {d}ga-sza-an-sun2?-na
>>Q000661 C004
5. {d}dur7-tur x x SZE3-bi-ta szembi2-zi3 i-bi2-na [...]
>>Q000661 C005
6. x x di-de3 x x in-na?-an-szum2-ma x [...]
>>Q000661 C006
7. x ALAN? gesz ki [...]
>>Q000661 C007
8. bala-bala-e {d}inanna-kam
>>Q000661 C008

2015-02-22 08:58:05, entered by dahl for dahl
&P478884 = Q000661 (ETCSL 4.08.31 Inanna and Dumuzi E1)
#atf: lang sux
@object
@surface a
@m=segment A
§ lines missing
1'.x [...]
>>Q000661 A01'
2'. iri? A [...]
>>Q000661 A02'
3'. UD x [...]
>>Q000661 A03'
4'. HA x [...]
>>Q000661 A04'
5'. x x [...]
>>Q000661 A05'
6'. x x [...]
>>Q000661 A06'
7'. x me-tesz2 x [...]
>>Q000661 A07'
8'. x x x [...] EZEN [...]
>>Q000661 A08'
9'. szul?-e? x x MU U3 x [...]
>>Q000661 A09'
10'. bur-e bur-ta [...]
>>Q000661 A010'
11'. ku6-ma-al i7?-ta? x [...]
>>Q000661 A011'
12'. MUSZ2 x x MUSZ2? x balag?-ta I? [...]
>>Q000661 A012'
13'. u4-bi-a MUSZ2 nita2? UD NE [...]
>>Q000661 A013'
14'. x ki gesz gid2 [...]
>>Q000661 A014'
15'. sag TI x MES? la2 [...]
>>Q000661 A015'
16'. tur-tur-ra? SA? A2? E x [...]
>>Q000661 A016'
17'. ki-sikil tur-ra suh mu-[...]
>>Q000661 A017'
18'. gurusz tur-ra {tug2}nig2-la2 mu-[...]
>>Q000661 A018'
19'. ki? ezem?-ma-sze3 ma-la-gu10-u3 he2?-[...]
>>Q000661 A019'
20'. ur-ra mu-un-u5 ur-ra mu-[...]
>>Q000661 A020'
21'. x x x ur-mah-a mu-[...]
>>Q000661 A021'
22'. x ur gal-la [...]
>>Q000661 A022'
§ lines missing
@m=segment B
1. x x x [...]
>>Q000661 B01
2. x x mu?-un?-de5-de5 gesztu2-ga? [...]
>>Q000661 B02
3. im-da-du7-ru im-da-du7-ru x x i-[...]
>>Q000661 B03
4. szem-bi-zi3-da im-da-du7-ru
>>Q000661 B04
5. mu-un-dub-dub-be2 mu-un-bur2-bur2-re
>>Q000661 B05
6. a im-ma-tu5 naga im-ma-su-ub
>>Q000661 B06
7. na-ma bur babbar-ra im-ma-su-ub
>>Q000661 B07
8. a {uru4}szen-dilim2 ku3-ga im-ma-tu5
>>Q000661 B08
9. u5 ze2-ba {na4}bur-ra im-ma-szesz4
>>Q000661 B09
10. tug2 dan3-na-ni im-ma-mur10
>>Q000661 B010
11. mu-un-bur2-bur2-re mu-un-dub-dub-be2
>>Q000661 B011
12. i-bi2-ni szem-bi-zi3-da [...]-mar
>>Q000661 B012
13. {na4}za-gin3 gu2-ni-a im-ma-si
>>Q000661 B013
14. murub2-bi gu2 sa-na si bi2-sa2
>>Q000661 B014
15. {na4}kiszib3 gu2-bar-ra-na im-mi-[...]
>>Q000661 B015
16. {tug2}pala3 na-ag2-ga-sza-an-na-ka bar-ra [...]-dul
>>Q000661 B016
17. {d}dur7-tur e2 ma-la-ga? [...]
>>Q000661 B017
18. {d}dur7-tur il2-la du-a KU BI? x [...]
>>Q000661 B018
19. {d}dur7-tur du5-la2-ta du7-du7 [...]
>>Q000661 B019
20. {d}dur7-tur ma-la-ga [...]
>>Q000661 B020
21. {d}dur7-tur? x x x [...]
>>Q000661 B021
§ lines missing
@m=segment C
1. x HA E x AN x x
>>Q000661 C01
2. x x x x na-an-na
>>Q000661 C02
3. du3-mu-un-banda3{da}
>>Q000661 C03
4. {d}ga-sza-an-sun2?-na
>>Q000661 C04
5. {d}dur7-tur x x SZE3-bi-ta szembi2-zi3 i-bi2-na [...]
>>Q000661 C05
6. x x di-de3 x x in-na?-an-szum2-ma x [...]
>>Q000661 C06
7. x ALAN? gesz ki [...]
>>Q000661 C07
$line ruling
8. bala-bala-e {d}inanna-kam
>>Q000661 C08
$line ruling